Ai venit de undeva, nu știu de unde, din ce țară, de pe ce continent, de pe ce planetă, din ce galaxie și m-ai distrus, dinnou!

Da, da dinnou, am mai fost eu distrusă o dată și m-am reparat, mi-am cusut singură toate părțile, mai rău la început și apoi din ce în ce mai bine. Unele bucățele mai mici le-am pierdut pe drum, dar majoritatea (ca să transpun în procente, cam 85%, ca să înțelegi și tu) erau acolo, de bine de rău, erau acolo. Unele s-au vindecat complet, altele se cicatrizaseră frumos (adică îmi aminteau prin ce am trecut fără să mă doară) și altele mai sângerau uneori când erau atinse de câte un diavol cu unghii lungi, căruia îi place să se joace cu oamenii.

Ai venit, ți-am spus că nu știu de unde, dar ai apărut și a fost wow. În câteva zile m-ai “citit” ca pe o carte deschisă fără ca să fi mișcat coperta măcar, m-am simțit vulnerabilă (pentru prima dată după mulți ani), dar m-am simțit în siguranță, cu tine m-am simțit în siguranță. M-ai făcut să zâmbesc așa cum nu am mai făcut-o de multă vreme fără vreun motiv, fără să fie masca pe care o punem de ceva vreme dimineața, zâmbeam pentru că așa simțeam. Mi-ai spus lucruri pe care doream și pe care nu doream să le aud, m-ai speriat și apoi m-ai împăcat, m-ai certat și tot tu mi-ai dat curaj când am avut nevoie, ți-am simțit brațele în jurul meu și când nu erai acolo, sărutul tău era cel mai dulce și dureros în același timp pentru că știam că vine vremea să pleci, oh ce te-aș  mai fi ținut acolo măcar un pic, iar sexul nu mai era sex, nu era nici dragoste ce făceam noi acolo era artă transpusă din mintea zeilor în corpurile noastre.

Când ai venit nu ți-am cerut nimic, nici nu mai întrebat dacă vreau ceva ai intrat în mintea și inima mea de parcă nu erau sute-mii de lacăte și ziduri de trecut, nici măcar nu le-ai dărâmat dar parcă pentru tine nici măcar nu existau. Nu ți-am cerut nimic dar parcă știai deja de ce am nevoie, poate că o dată ai fost și tu ca mine, cine știe? Nu m-ai lăsat să te cunosc oricât am încercat.

Mi-ai spus că îți luminez zilele, mi-ai spus că te fac fericit, mi-ai spus că începi simți ceva pentru mine (ce crezi că nu le-am mai auzit? O și încă de câte ori, dar parcă de la nimeni nu sunau așa de bine ca de la tine) și mi-ai mai spus că nu vrei să mă rănești (oh cât mi-am dorit să aud asta de la un bărbat și acum că era aici părea un vis).

Nu puteam să te strâng în brațe în fiecare zi (dar și când o făceam străluceam amândoi), nu puteam să te sărut de câte ori aveam chef (dar și când o făceam era ca o gură de aer proaspăt), nu puteam să fac arta cu tine de câte ori ne doream (dar și când făceam aveam grijă să ne „sature” până următoarea dată) și nu puteam să dormim împreună în fiecare seară (dar nici nu era nevoie pentru că noi vibram oriunde ne aflam), dar toate asta nu contau pentru că noi eram magie.

Da, era magie pentru că la fel ca în cazul magiei blestemul (da, ai citit bine, blestemul) s-a rupt la miezul nopții. Știam eu că ceea ce e pare prea bun, prea frumos la început așa și este. Tu cum ai numi ceva ce te face bine, te urcă până la cer, te ridică mai sus decât zeii și apoi îți dă drumul, fără parașută, fără aripi doar cu tine însuți și am coborât atât de repede încât nici nu mi-am dat seama când am atins pământul. Am încercat să mă ridic dar nu mai era nimic din mine acolo, toate părțile acele pe care le-am cusut cu greu la loc erau fărâmate în mii de bucățele! Asta ai făcut tu tine mine, asta am ajuns! Nu spune că nu știi cum, nu te preface, știi prea bine! Am văzut ceva la tine, am văzut verigheta, am încercat să mă păcălesc că e o iluzie, dar știam bine că nu e așa dar speram, inima aceea pe care ai făcut-o să bată dinnou, spera că nu e așa, dar nu mai aveam ce face …

Mi-ai spus că nu vrei să mă rănești, stai liniștit nu m-ai rănit m-ai distrus, m-ai împrăștiat prin stratosferă, atmosferă și pe pământ! O să mă repar eu dinnou, singură, ca întotdeauna, nu îți face probleme, dar fi sigur că nu o să mai ales pe nimeni să îmi atingă cicatricile și rănile,  domnule, nu vreau să văd zeii dinnou, doar ca să cad dinnou. Deci de ce ai venit? Eu nu ți-am cerut nimic!

Lasă un comentariu